-
Jūsų prekių krepšelis tuščias
EGR – išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas. Tai elementas, kuris dalį išmetamųjų dujų nukreipia į įsiurbimo kolektorių. Į aplinką patenka dideli kiekiai automobilių išmetamųjų dujų, tad EGR vožtuvas atlieka svarbią funkciją mažinant dujų taršą. EGR technologija paskatina efektyvesnį ir greitesnį įsiurbimo kolektoriaus darbą, kuris yra naudingas esant žemai aplinkos temperatūrai bei toksiškų medžiagų išmetimui.
EGR vožtuvai saugo aplinką atliekant antrinį išmetamųjų dujų panaudojimą. EGR vožtuvas atsižvelgdamas į variklio sūkius, temperatūrą bei kitus rodiklius nustato koks kiekis išmetamųjų dujų turi būti praleistas į kolektorių. Ši sistema sujungia išmetimo ir įsiurbimo kolektorius, taip dalį išmetamųjų dujų perteikiant į įsiurbimo kolektorių. Tokiu veikimo principu dujos yra efektyviai deginamos, mažėja išmetamųjų dujų tarša bei kuro sąnaudos.
EGR vožtuvas beveik visais atvejais yra ne remontuojamas, o keičiamas nauju. EGR gedimo priežastys gali būti įvairios: vožtuvo užstrigimas atviroje arba uždaroje padėtyje, kuris sukelia nuosėdų susidarymą. Nekokybiško kuro naudojimas, tepalų patekimas į degimo kamerą, taip pat vožtuvas gali perdegti netinkamai susiformavus oro-kuro mišiniui, kur kuras dega išmetimo kolektoriuje.
P-4870, Porsche
..
P-4870, Porsche
..
P-1956, Partecha
..
P-1956, Partecha
..
P-1956, Partecha
..
P-1956, Partecha
..
P-1956, Partecha
..
P-1956, Partecha
..
P-1953, Partecha
..
P-1967, Partecha
..
P-1967, Partecha
..
P-1979, Partecha
..
P-1956, Partecha
..
P-1955, Partecha
..
P-1969, Partecha
..
P-1969, Partecha
..
P-1960, Partecha
..
P-1955, Partecha
..
P-1955, Partecha
..
P-1955, Partecha
..
P-1955, Partecha
..
P-1955, Partecha
..
P-1955, Partecha
..
P-1960, Partecha
..
P-1954, Partecha
..
P-1954, Partecha
..
P-1954, Partecha
..
P-1954, Partecha
..
P-1954, Partecha
..
P-1955, Partecha
..
P-1955, Partecha
..
• Grubus automobilio veikimas tuščia eiga.
• Variklio užgesimas veikiant tuščia eiga.
• Automobilio trūkčiojimas greitėjant.
• Padidėjusios kuro sąnaudos.
• Variklio kaitimas ir beldimas.
Blogai funkcionuojanti EGR sistema blogai degina kurą bei išmeta daugiau suodžių, taip pat gali sugadinti DPF FAP filtrą. Siekiant išvengti EGR vožtuvo gedimo rekomenduojama reguliariai tikrinti ir priveržti paskirstymo diržus, nes jų atlaisvėjimas gali lemti vožtuvo laiko veikimą bei sodraus mišinio formavimąsi. Jeigu mišinys yra per sodrus arba per skurdus, kuras ir toliau dega išmetimo sistemoje, o tai priveda prie EGR vožtuvo gedimo. Norint to išvengti svarbu laiku keisti ir oro filtrą, įsitikinti, kad kuro purkštukai nėra užsikimšę. EGR vožtuvo remontas gali lemti didelius nuostolius, todėl būtina reguliariai tikrinti ir rūpintis automobilio priežiūra ir reguliariu dalių keitimu.