-
Jūsų prekių krepšelis tuščias
Kokybiški kuro filtrai kiekvieno automobilio modeliui. Kuro filtro automobilyje viena iš funkcijų – užtikrinti kuro padavimo sistemos ilgaamžiškumą. Kuro filtro užduotis yra filtruoti kurą, kuriame yra įvairių nešvarumų, teršalų, taip pat atskirti vandenį. Kure esantys nešvarumai, purvas ir kitos priemaišos gali sukelti įpurškimo sistemos gedimą arba nusidėvėjimą, todėl filtrai apsaugo ir užtikrina optimalų variklio veikimą, tad tai yra tarsi apsauga varikliui.
P-6677, Audi
..
P-6677, Audi
..
P-6677, Audi
..
P-6677, Audi
..
P-6054, Volkswagen
..
P-6054, Volkswagen
..
P-2324, Opel
..
Kiekviename automobilyje yra kuro sistema, kuri yra nuolatos teršiama – ją teršia prastos kokybės kuras, nuosėdų susidarymas, dėl temperatūros svyravimo kuro bako sienelės pasidengia kondensatu ir pradeda rūdyti. Specialus tinklelis, esantis ant kuro siurblio sulaiko daugumą rūdžių dalelių, tačiau pačios smulkiausios vis tiek patenka į sistemą – todėl kuro filtro funkcija yra apsaugoti variklį nuo tų galimų dalelių patekimo.
Kuro filtrai užtikrina smulkaus bei stambaus filtro tarpusavio veikimą. Smulkaus filtro funkcija yra šalinti ir valyti kurą nuo priemaišų. Stambus filtras – valo kurą nuo smulkių mechaninių priemaišų bei vandens. Benzinu varomiems automobiliams įprastai yra naudojami pilno srauto filtrai, jų korpusas būna pagamintas iš plastiko arba metalo, kuriame yra iš popieriaus ar medžiagos pagamintas filtravimo elementas. Toks filtras įrengiamas kuro siurblio slėgio pusėje, kuro magistralės viduje. Dyzelio kuro filtras įprastai yra kasetinio tipo, didesnės apimties ir šalina vandenį esantį dyzeliniame kure.
Kuro filtras yra pagamintas iš specialaus filtravimo popieriaus, gebančio sulaikyti iki 5 mikronų dydžio daleles. Toks filtras sulaiko teršalus, kurie gali trikdyti funkcionuoti kuro purkštukams. Tad kuro filtro funkcija yra ne tik saugoti kuro sistemą nuo šiukšlių, bet ir nuo vandens poveikio, neigiamų cheminių junginių, mikroorganizmų bei organinių dalelių.
Įprastai, tai yra tokia dalis automobilyje, kuri ne kiek sugenda, tačiau yra linkusi nusidėvėti, todėl yra būtina ją reguliariai keisti ar atsiradus galimiems nesklandumams patikrinti. Įprastai kuro filtro keitimas turi būti atliekamas kas 60-80 tūkstančių nuvažiuotų kilometrų. Smulkaus kuro filtro veikimo limitas siekia 20-30 tūkstančių nuvažiuotų kilometrų. Jeigu pirkote automobilį ir nežinote kada buvo keistas kuro filtras, rekomenduojama nuvežti automobilį apžiūrai kur specialistai įvertintų jo efektyvumą. Taip pat kuro filtrą rekomenduojama keisti ir kaskart keičiant variklio tepalus. Taip pat dažniau reiktų keisti jeigu kuras yra pilamas ne iš degalinių, o kitų talpų (pvz. Kanistrų)
Kuro filtrą būtina keisti reguliariai, nes jis yra linkęs dėvėtis ir užsikimšti. Užsikimšęs filtras lemia ir neefektyvų variklio darbą. Pagrindiniai požymiai kuriuos galima pastebėti, kuomet yra užsikimšęs filtras:
• degalų sąnaudų padidėjimas;
• automobilio trūkčiojimas leidžiantis arba kylant į kalną;
• sumažėjusi variklio galia;
• problemos užkuriant variklį (pvz., gęsta tuščioje eigoje);
• variklis neveikia tuščiąja eiga (pvz., gęsta sankryžose);
• esant aukštoms apsukoms praranda sukamąjį momentą;
• purkštukų, kuro sistemos arba viso variklio korozija;
• įpurškimo siurblio gedimas.
Geras filtras lemia gerą transporto priemonės funkcionalumą. Kuro filtras apsaugo kurą nuo teršalų, sulaiko kure esantį vandenį, kuo jo daugiau – tuo yra didesnė tikimybė, kad jis pažeis įpurškimo sistemą, vanduo gali sukelti koroziją bei sutepimo trūkumą, todėl svarbu tinkamai pasirinkti ir naudoti tik kokybišką kuro filtrą.
Kuro filtrą reiktų rinktis tik pagal savo transporto priemonės modelį ir charakteristiką. Tinkamai parinktas jis užtikrins efektyvų darbą ir veikimą. Filtrai skiriasi pagal gamintoją, ilgiu, sriegio dydžiu bei aukščiu. Todėl svarbu pasirinkti tokį filtrą, kuris tiek dydžiu tiek kitais parametrais tiks Jūsų automobilio modeliui. Kuro filtras dyzeliui ir benzinui yra skirtingas, todėl tai irgi turite atkreipti dėmesį ir įsigyti filtrą atsakingai. Tai galite padaryti internetinėje parduotuvėje partecha.com, kur siūlomas platus, žinomų prekės ženklų kuro filtrų pasirinkimas. Išsirinkti filtrą galite greitai, pasinaudoję patogia paieškos sistema – čia pasirinkę gamintoją, automobilio modelį bei modifikaciją gausite reikiamus rezultatus – beliks tik išsirinkti reikiamą detalę. Jeigu turite klausimų, drąsiai kreipkitės į mūsų specialistus, kurie suteiks Jums visa reikiamą informaciją ir padės išsirinkti Jūsų lūkesčius atitinkančią prekę.
Kuro filtras dažniausiai yra sunkiai pasiekiamose vietose, todėl jo pakeitimui reikia ne tik atitinkamų priemonių, tačiau ir žinių. To niekada nedarius, rekomenduojama keitimą patikėti profesionalams. Turint šiek tiek įgūdžių tai galima padaryti ir savarankiškai. Naujuose automobiliuose dažniausiai yra įdiegiami du kuro filtrai – stambus ir smulkus. Stambus visuomet montuojamas kuro bake, o jo užduotis sustabdyti dideles daleles. Smulkus filtras gali būti montuojamas kuro bake, taip pat po kapotu ar automobilio apačia, prieš ir po kuro siurbliu, jo funkcija stabdyti smulkesnes daleles. Baigus darbus svarbu teisingai užpildyti filtrą kuru ir nuorinti kuro sistemą.
Pasitaiko atvejų, kad pakeitus kuro filtrą atsiranda variklio paleidimo problemų, kurias gali išduoti ne tik pastebimi veiksniai, bet ir prietaisų skydelyje rodomas pranešimas. Dažnai problema gali slypėti ne pačioje detalėje, bet montavimo metu padarytose klaidose. Norint to išvengti, svarbu nepamiršti esminių veiksnių keitimo metu:
• Montavimo metu užtikrinkite švarą – bet kokie patekę nešvarumai gali sutrikdyti filtro veikimą.
• Išvalykite filtro korpusą prieš jį montuojant.
• Norint, kad tarpinė geriau priglustų savo vietoje, prieš montavimą ją sutepkite švariais degalais.
• Surenkant filtro korpusą nepriveržkite tarpinės per stipriai ir / arba netolygiai užveržiant montuojančius varžtus.
• Užpildykite tuščią filtrą švariais degalais, siekiant išvengti oro patekimo į sistemą.
• Nepažeiskite filtro tarpinės įrankiais – tokiu atveju ji gali praleisti degalus.
• Norint išvengti degalų prasisunkimo būtina įsitikinti, kad žarnelės yra tvirtai pritvirtintos.