-
Jūsų prekių krepšelis tuščias
Alyvos, arba kitaip – tepalo filtras yra specialus mechanizmas, dalis automobilyje šalinanti nešvarumus iš sutepimo, variklio alyvos ir hidraulinių skysčių. Kitaip sakant filtras išvalo alyvą kuri cirkuliuoja variklyje. Variklio alyvoje kaupiasi įvairių cheminių ir mechaninių (metalo drožlės) teršalų, todėl jie turi būti išvalomi ir sulaikomi filtre. Nuo to priklauso variklio ilgaamžiškumas ir jo veikimo patikimumas. Tepalo filtras yra vientisas mechanizmas, kurį sudaro metalinis korpusas su filtravimo elementu ir specialiu saugos vožtuvu.
Tepalų filtras yra naudojamas gana agresyviomis sąlygomis – jį veikia dėl variklio darbo atsirandančios temperatūros pokyčiai, išsiskiriančios cheminės ir mechaninės medžiagos, todėl svarbu su kiekvienu alyvos keitimu keisti ir filtrą. Nors specialus popierius, iš kurio gaminamas filtruojantis elementas yra atsparus aukščiau išvardintiems poveikiams, tačiau jį vis tiek rekomenduojama reguliariai keisti kartu su alyva, norint užtikrinti jo efektyvumą. Nekeičiamas filtras gali sukelti variklio gedimus, kurių tvarkymas gali atsieti itin brangiai.
P-2741, Bapmic
..
P-2741, Bapmic
..
P-2741, Bapmic
..
P-2741, Bapmic
..
P-2741, Bapmic
..
P-2741, Bapmic
..
P-2741, Bapmic
..
P-2741, Bapmic
..
P-2741, Bapmic
..
P-2741, Bapmic
..
P-2817, Bapmic
..
P-2817, Bapmic
..
P-2817, Bapmic
..
P-2817, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3761, Bapmic
..
P-3566, Bapmic
..
• šalinama perteklinė šiluma nuo variklio korpuso;
• filtras užtikrina, kad ant variklio neliktų metalo, nuodegų dalelių;
• sukuriama alyvinė plėvelė padedanti išvengti mechanizmų trinties;
• mažina triukšmo lygį veikiant varikliui;
• reguliariai keičiamas filtras užtikrina sklandesnį, patikimesnį ir ilgaamžiškesnį variklio darbą.
Tepalo filtrą automobiliams būtina keisti reguliariai, rekomenduojama tai daryti kartu su tepalų keitimu. Alyvos filtras turėtų būti keičiamas kartu su alyva tam, kad būtų išvengta alyvos filtro užsikimšimo. Dėl užsikimšusio alyvos filtro gali pablogėti variklio tepimas, tokiu atveju jis greičiau dėvėsis. Dyzeliniams varikliams rekomenduojama tepalus ir filtrą keisti po nuvažiuotų 7000 - 10 000 kilometrų, benzininiams po 10 000 – 15 000 nuvažiuotų kilometrų. Važinėjant mažiau – rekomenduojama juos keisti kartą į metus. Laiku ir reguliariai nekeičiamas alyvos filtras ilgainiui gali prarasti savo veiksmingumą.
Tepalo filtrą taip pat rekomenduojama keistis jeigu yra aiškiai matomumų tepalų dėmesių po variklio gaubtu, prietaisų skydelyje degant alyvos slėgio lemputei, taip pat dėl korpuso filtravimo elementų pažeidimo. Filtras taip pat turi būti keičiamas dėl suprastėjusio variklio darbo, išmetamų juodų dūmų.
Alyvos filtrą galima pasikeisti savarankiškai arba jį patikėti specialistams. Tepalų ir filtrų keitimo kaina servisuose nėra itin didelė, tad jeigu neturite pakankamai žinių, detalių reikiamų keitimui bei laiko – patikėkite šį darbą specialistams. Keičiant išcentrinį ar kitą tepalų filtrą savarankiškai reikia padėti talpą tepalui po variklio karteriu, atsukti kištuką ir nuimti jį kartu su tarpikliu. Ištekėjus tepalui grąžinkite kištuką į tą pačią vietą.
Atsukite ir išmontuokite filtrą su specialaus rakto pagalba, jo vietoje įdėkite naują. Baigę darbus pripilkite naujos alyvos iki nurodyto lygio ant kaklelio ir užveskite automobilį, po kurio laiko, užgesinus automobilį patikrinkite ar po filtro tarpikliu nėra nutekėjusių dėmių.
Įsigyjant alyvos filtrą nėra galimybės patikrinti ar jis bus kokybiškas ar ne, tačiau galima atkreipti dėmesį į tam tikrus parametrus.
• Renkantis filtrą atkreipkite dėmesį į valymo lygį – specialus valymo popierius turi atitikti techninius reikalavimus automobilyje. Lengvųjų automobilių varikliuose filtras turi užtikrinti alyvos valymą nuo dalelių, kurių dydis prasideda nuo 5 mikronų.
• Atidžiai pasirinkite gamintoją, tepalo filtras ir jo kaina gana dažnu atveju priklauso nuo gamintojo. Todėl atidžiai išsiaiškinkite ir pasirinkite tik gerai žinomų prekės ženklų dalis, kurios pasižymės kokybe.
• Alyvos filtrą rinkitės neskubėdami ir atsakingai. Išanalizuokite techninę automobilio dokumentaciją ir atminkite, kad net geriausios kokybės filtrai nėra apsaugoti nuo nusidėvėjimo. Jeigu filtras yra naudojamas netinkamomis sąlygomis jo veiksmingumas gali sumažėti ir greičiau nusidėvėti.
Elektroninėje parduotuvėje partecha.com išsirinkite iš plataus, kokybiškų prekės ženklų tepalų filtrą pagal automobilio modelį. Pasinaudokite patogia paieškos sistema, kurioje pasirinkę gamintoją, automobilio modelį bei modifikaciją galėsite nesunkiai išsirinkti Jūsų poreikius atitinkančią prekę.
Visiškai pralaidus filtras – ateinančią alyvą iš variklio praleidžia pro save. Tokio tipo filtruose yra svarbus praleidimo vožtuvas, kuris reguliuoja slėgį variklio sutepimo sistemoje. Vožtuvas atidaro užterštai alyvai prieigą į variklio mazgus, kai slėgis viršija leidžiamą normą. Vožtuvo funkcija yra užkirsti kelią tarpiklių ir riebokšlių pažeidimui sutepimo sistemoje ir taip apsaugoti variklį nuo galimų gedimų.
Pusiau pralaidus filtras – užtikrina kokybiškesnį alyvos valymą, variklio sutepimo sistema susideda ir dviejų etapų – viename jų alyva laisvai cirkuliuoja tarp variklio elementų, o kitame vyksta daugkartinis nedidelio alyvos kiekio filtravimas. Taip alyvos išvalymui nereikia daug laiko, toks filtras leidžia palaikyti sistemos slėgį tam tikrame lygyje, net jeigu filtras užsiteršia ir sugenda praleidimo vožtuvas.
Visiškai pralaidus ir pusiau pralaidus filtrai yra naudojami kombinuotose sutepimo sistemose. Alyvos filtrai gali būti neišrenkamo arba išrenkamo korpuso, pastarojo korpuso priežiūra yra pigesnė nes juose galima pasikeisti tik filtruojantį elementą.